Conceptontwikkeling |
Corporate identity |
Print & Graphic design |
Packaging |
POS |
Expo |
Fotografie |
Copywriting |
Drukwerkbegeleiding
Reclame, concept en ontwikkeling
U komt elke dag buiten. Wat ziet u? Promowagens, kleurrijke affiches, gigantische billboards, fluoriscerende neonreclame, argeloos op de grond gegooid afval. Mét logo.
Reclame, zoveel u maar wilt, waar u maar wilt. Opvallen is dus de boodschap. Maar hoe valt u op?
Het grote antwoord: met een gefundeerd concept. Een wat? Een concept. Een verzameling ideeën met één en hetzelfde doel: uw boodschap communiceren in zeer uiteenlopende situaties ongeacht het medium waarmee u communiceert.
Concepten zetten uw boodschap in de kijker. Ze prikkelen, trekken de aandacht, zijn doordacht én geven betekenis aan de consument. Een leuke wenk, een humoristische ondertoon of een straf beeld, daarmee maken wij alvast het onderscheid.
